Prudence Mae Patterns
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

4 plaatsers

Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Lasairiona zo okt 10, 2010 2:07 pm

Voor de gothic en fantasybeurs ben ik van plan om voor mezelf een leuke outfit te maken. En voor mijn liefje een bijpassende outfit. Nu had ik al voor hem ooit een leuk giletje gemaakt van brokaat. Hier heb ik nog een stukje van over. Dus ik wil kijken of ik hier iets van een lijfje of corset van kan maken. Heeft iemand misschien een idee wat ik erbij kan maken? Ik heb niet heel veel stof meer over van het brokaat.. ongeveer 1 meter... En ik moet er makkelijk mee in m'n stand kunnen lopen. Dus een hoepel wordt niet heel makkelijk...

Hier een foto van het giletje voor m'n mannetje...
Op een vrouwelijke paspop:)
bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs A9oflv
bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs 3hto9

En op hemzelf.. Hij staat erg breeduit omdat het erg kriebelde. Er komt op de beurs nog een blouse onder... En let niet op z'n broek.. Die staat er totaal niet onder...
bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Vpwa9x
bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs 2mw7ymq

Edit: Tijdens het uitspitten van m'n lades met stof heb ik ervoor gekozen om toch een andere stof te gebruiken. Ik heb nog een hele mooie bordeux rode stof liggen met sierlijke lijnen erin... Daar ga ik nu een nieuw giletje voor mijn lief voor maken en een jurk voor mezelf. Ik gebruik zwart satijn als voering voor het giletje en voor mijn onderrok en lijfje... Ik weet niet hoe het precies gaat worden. Eerst het giletje voor m'n mannetje en dan weet ik hoeveel stof precies overhou en of ik behalve voor de draperie nog iets van kan gebruiken voor mijn lijfje... Maar ik ga nog wel iets bedenken om van die gouden brokaat te maken... Vind het wel een apart stofje.. Alleen ik heb nog maar zo weinig...
Lasairiona
Lasairiona
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : den haag

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Nikitah di okt 12, 2010 12:43 pm

Van een meter zou je net een onderborst corsetje met een kort kokerrokje kunnen maken. Is dat een idee? Volgens mij heb ik hier ook die foto's van mijn laatste beige stofje waarmee ik dat heb gedaan gepost. Ik vind het er altijd mooi en classy uitzien.

Qua jurk voor de beurs, is een natural form dress niet iets?
Nikitah
Nikitah
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 17-06-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Lasairiona di okt 12, 2010 1:15 pm

ik heb gekozen voor een soort natural form dress... Ik heb alleen geld om een nieuw patroon te kopen of nieuwe stof, dus moet het met de stof doen die ik nog heb liggen. De rok is dus eigen ontwerp en voor het lijfje gebruik ik een lijfje die ik aanpas. Ik had nog 5 meter van een rode stof liggen. Hier heb ik een giletje voor gemaakt vor m'n liefje, een choker voor mezelf van restjes. Nu ben ik nog een beetje aan het spelen met het restje stof draperen. Heb al wat foto's maar ben nu onderweg naar m'n proefles voor m'n rijbewijs, dus zodra ik weer thuis ben laat ik horen hoe het ging en post ik de foto's van het giletje van m'n vriend en van de jurk zoals ik hem nu heb gespeld...
Lasairiona
Lasairiona
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : den haag

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Nikitah di okt 12, 2010 2:46 pm

Ben heel benieuwd wat je er tot nu toe van gebrouwen hebt!
Nikitah
Nikitah
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 17-06-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Lasairiona di okt 12, 2010 5:13 pm

Hier het giletje die ik gemaakt heb voor m'n vriend van dezelfde stof als die ik voor mijn rok ga gebruiken. Ik heb een patroon van simplicity gebruikt. Namelijk 2895. Hij kijkt een beetje raar vanwege de felle flits.. Als ik genoeg tijd en geld heb wil ik er nog een jasje bij maken van dezelfde stof als die ik dan voor mijn onderrok wil gaan gebruiken. De knopen moet ik ook nog halen.
bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs 28i3frp bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs 339j4th
En dan mijn kostuum:
De kont.. gemaakt van een kussentje met wat tule eroverheen
bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Rkrcr8
De petticoat.. van satijn en tule zodat hij wat wijder staat en niet recht naar beneden valt.. Nu even gebruikt ook als onderrok, maar hopelijk heb ik eind van de maand geld genoeg om nog een mooie onderrok erbij te maken. Want omdat mijn vriend nu werkloos is hebben we echt geld te kort.
bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs 2i1yzbo
Met overrok.. De achterkant komt nog iets meer opgebustled omdat ik er een lage tule onder ga maken zodat het iets boller blijft staan.. Het lijfje is ongeveer hetzelfde als wat ik wil gaan maken. alleen zit ik nog te twijfelen over de mouwen. Om die recht te maken tot m'n pols, of met dezelfde ondermouwen, wat ik zelf mooier vind.. wel zonder de strikjes. Dit lijfje hoort bij een andere jurk die ik gemaakt heb. De hele overrok zit nog in elkaar gespeld. Dus hij kan nog veranderen.
bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Jtx9o7 bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs 25pl0l0 bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs 24mbbkl
En de choker. Ik heb bij mijn schoonmoeder nog een paar camee's liggen. In het midden wil ik een camee vastmaken en evt nog een roosje...
bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs 295xs3l bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Xaxu06


Lasairiona
Lasairiona
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : den haag

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Nikitah di okt 12, 2010 9:33 pm

Ik vind het tof! Ik ben alleen bang dat je de bustle niet veel voller gaat krijgen met tule. Ga je de overrok laten slepen?
Qua top, ik zou absoluut doen wat je zelf het mooiste vind met de mouwen, jij moet er uiteindelijk in lopen!
Het giletje is echt heel tof, en je onderrok cq petticoat vind ik ook prachtig gemaakt! En ik dacht dat ik snel was met naaien, maar ik ken er nog een. Wink

Al met al goed bezig, ben benieuwd naar de verdere vorderingen!
Nikitah
Nikitah
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 17-06-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Lasairiona di okt 12, 2010 11:06 pm

Als ik 's ochtends op tijd m'n bed uit kan komen voor ik weg moet naar stage ga ik nog even aan de slag... anders kan ik zondag pas weer verder gaan om dat ik deze week op zondag na elke dag een voorstelling heb.

Het giletje heb ik inderdaad sneller dan verwacht gemaakt. En vind hem ook heel mooi zitten. Alleen het zwarte strikje ga ik met twee steekjes nog in het midden vastzetten. En wat betreft het bustlen van de overrok. Ik ga het gewoon proberen. Zie wel of het lukt en anders probeer ik wat anders. Misschien nog een beetje opvullen. Of met een hele stugge stof verstevigen. Het hoort niet maar heb nog een hele stevige plakvlieseline liggen.
Lasairiona
Lasairiona
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : den haag

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Nikitah wo okt 13, 2010 6:35 am

Op straffe van verbanning door Manon Wink, boeiend hoe het hoort! Denk idd dat de plakvliseline meer gaat doen dan de tule. Het giletje zit zeker mooi!
Nikitah
Nikitah
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 17-06-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Manon Antoinette wo okt 13, 2010 8:30 am

Je kunt ook een bustle pad maken.... dit is er eentje uit het museum:

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs 2006AL6734_jpg_ds

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Of dit met een stugge stof:

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs 2006BB1095_jpg_ds

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Manon Antoinette
Manon Antoinette
Absolute Forum Monarch
Absolute Forum Monarch

Aantal berichten : 552
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 47

http://www.prudencemaepatterns.com

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Lasairiona di okt 19, 2010 9:28 pm

@ manon:

Ik heb er nu weinig tijd voor om er een te maken. Maar het is misschien wel een idee voor de volgende keer... Ik ga het zeker proberen. en dan de bovenste die uit meerdere kussens bestaat...
Lasairiona
Lasairiona
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : den haag

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Nikitah wo okt 20, 2010 12:25 pm

Als je daar ooit aan begint, volgens mij kun je dan beter gewoon het patroon van de Grand Bustle van TV bestellen en die maken, lijkt me makkelijker dan zelf zo'n kussen-ding te gaan maken. Wink

Is je jurk al af?
Nikitah
Nikitah
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 17-06-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Lasairiona wo okt 20, 2010 3:49 pm

ik kijk nog wel even. Voor de beurs heb ik nu een oplossing gevonden. Maar hij is bijna klaar. Moet nog wat kleine dingen aanpassen. De overrok is al aan elkaar vast genaaid. Alleen nog de plooien erin maken. En ik zit te twijfelen of ik mijn zwarte corset met blouse eronder erop aantrek of een lijfje zoals ik op de foto heb...
Lasairiona
Lasairiona
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : den haag

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Lasairiona wo okt 27, 2010 4:22 pm

Het jasje van mijn vriend is nu ook af. Daar ben ik gister de hele dag mee bezig geweest... Alleen nog een paar sierknoopjes op de mouwen, zakken en achterkant...

Ik zal morgen wat foto's plaatsen...
Lasairiona
Lasairiona
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : den haag

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Nikitah do okt 28, 2010 10:54 am

Ben benieuwd!
Nikitah
Nikitah
Inquisitive Costumer
Inquisitive Costumer

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 17-06-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Frozenstar zo okt 31, 2010 8:16 am

Wat een slim idee dat tule met een kussentje! Ik vind het er mooi uit zien, mooi stofje zeg dat giletje van je vriend!
Frozenstar
Frozenstar
The Bent Needle
The Bent Needle

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs Empty Re: bijpassende outfits voor op de gothic en fantasybeurs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum