Prudence Mae Patterns
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FORUM DOWN.... :(((

Ga naar beneden

FORUM DOWN.... :((( Empty FORUM DOWN.... :(((

Bericht  Admin za jan 09, 2010 5:06 pm

Wegens mij onbekende redenen en een heleboel MySQL fouten in het databeest van het andere forum... vond ik het forum dood vanochtend Sad

Inmiddels ben ik 8 uur bezig geweest om, A) het forum te resurrecten, B) het oude forum te converteren... Please C)vervolgens kon ik phpBB3 opnieuw installeren die had een .cache/global bug... D) Opnieuw geinstalleerd al zoekende naar een style, kwam ik deze tegen, maar is een Invision board....

Ik hoop dat 2010 meer stabiliteit zal brengen! Het spijt me dames, maar ik heb het forum niet weten te redden, ik baal er vreselijk van... ik breng mijn weekend liever anders door!! Snowman

We hebben nu wel een kalender!!! en meer informatie in het profiel en ook kun je automatisch inloggen...

Dus alsjeblieft dames, en heren, Spam er op los, eh niet letterlijk natuurlijk. Na registratie even voorstellen dan kom je automatisch in de Nieuwe Registratie groep, vanuit daar verplaats ik dan mensen door naar de groep met toegang tot vrijwel heel het forum.

.... - De Admin
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 47

https://prudencemaepatterns.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum